2008. november 13., csütörtök

SuperTrouper



SuperTrouper, vakít a reflektor,
Az érzés vadít.
De most felvidít,
Mert a tömegben te vagy itt.

Fáradt voltam, nyűgös voltam én,
Mikor hívtalak tegnap éjjel,
Aludtam és táplálkoztam még,
Vártam, mikor lesz a koncert vége.

Képzeld csak el, hogy örültem a jöttödnek:
Hirtelen minden rendben,
És így annyira más lesz állni a színpadon este.

Ma este
SuperTrouper, meglelnek a fények,
A nap is ragyog,
Mert boldog vagyok,
Elkerülnek a bajok.

Este a
SuperTrouper, vakít a reflektor,
Az érzés vadít.
De most felvidít,
Mert a tömegben te vagy itt.

Húszezer barátod áll szemben,
Én a színpadon egymagamban.
Tombol a közönség, sok ember,
Szívem, csak te jársz a fejemben.
Néha úgy érzem, hogy megőrülök mindjárt,
Pedig minden rendben lesz.
Annyira más most már minden,
Itt állok a színen.

Refr.

Én itt leszek, ha érkezel,
Meglátlak, és érzem, élek: itt vagy közel.
Amikor karodba zársz, szorosan,
Tudni fogom, minden rendben van.

Refr.

1 megjegyzés:

fleur írta...

nagyon jó mindegyik:)
big rispekt!