2008. november 13., csütörtök

The Winner Takes It All



Mit is mondhatok
Ha a múltról van szó.
Ó, kellemetlen,
Már történelem.
Teritem kártyám,
És te is ezt teszed.
Nincs mit mondanom,
Nincs ütőlapom.
Aki mer, az nyer,
A vesztes lenn hever.
A győztes nem felel,
Nem ér hozzá fel.

Karjaidban én
hittem, hogy örökre
Ott maradhatok,
Védelmet kapok.
Otthont építesz
Két erős kezeddel,
Bután elhittem,
Hogy te, mellettem...

Alea icta est -
Sokan mondták ezt.
Már látom, mily igaz,
Bár ez nem vigasz.
Aki mer, az nyer,
A vesztes énekel.
Egyszerű a kép,
Ne sírj semmiképp.

Mondd csak, csókol-e
csodás csókkal téged,
Érzed ugyanazt,
Ha megszólíttatsz?
Mélyen valahol
tudod, hogy hiányzol.
Mit is mondhatok,
Ha szót fogadok?

Fellebbezhetek,
De ítélet nem lesz,
Mit ér a kereset,
Ha nem volt bűneset.
Játsszunk hát tovább,
Bárki is legyél,
Ki vagy, nem érdekel,
Aki mer, az nyer.

Mit is mondhatok,
Még legörbül a szád;
Az érzelem vezet.
Fogjunk hát kezet.
Ne haragudj rám, ha elszomorodtál,
Nagy panaszhalom,
Null-önbizalom,
ez vagyok.

Refr.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

parádés műferdítés, fogadd gratulációm! :)